



REKLAMACJA TOWARU
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady
fizyczne i prawne sprzedanego Towaru na zasadach wskazanych w przepisach
Kodeksu cywilnego.
2. Jeżeli Towar sprzedany za pośrednictwem Sklepu ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy.
3. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania Towaru przez Kupującego.
4. Kupujący może złożyć reklamację:
a) zawiadamiając Sprzedawcę przesyłając wiadomość e-mail na adres: salonsypialni@gmail.com,
b)
osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: Salon Meblowy Dariusz Rudek,
(30-418) Kraków, ul. Zakopiańska nr 56,
c) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Salon Meblowy Dariusz Rudek, (30-418) Kraków, ul. Zakopiańska nr 56.
5.
Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres
umożliwiający kontakt), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego
odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane przez
Klienta w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia,
Sprzedawca przed rozpoznaniem reklamacji zwróci się do Kupującego o
uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji
kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie.
6. Termin
rozpoznania reklamacji wynosi 14 - dni od daty jej otrzymania przez
Sprzedawcę lub Sklep partnerski w prawidłowej postaci. Odpowiedź na
reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w
przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za
pośrednictwem poczty e-mail.
7. Jeżeli Kupujący będący
Konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru,
albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą
Cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w
terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to Sprzedawca
uznał za uzasadnione.
8. W przypadku gdy towar kupiony za
pośrednictwem Sklepu ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień
przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za
wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
Sprzedawca lub Sklep partnerski odpowiada z tytułu rękojmi za wadę
fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od
daty wydania towaru Kupującemu.
9. W przypadku gdy Sprzedawca
uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony
na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym
wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po
spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera
w celu odebrania towaru od Kupującego.
10. Roszczenie Kupującego
o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku,
licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg
terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od
daty wydania towaru Kupującemu.