Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?
Dostawa i realizacja zamówienia

Koszty dostawy towaru zostaną uwzględnione w paragonie fiskalnym wysyłanym do Kupującego. Na życzenie Kupującego wystawiana jest faktura.

W tym celu Kupujący zaznacza odpowiednią opcję w zamówieniu.

1. Sklep dostarcza nabyte towary wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Sklep oferuje również możliwość osobistego odbioru zakupionego towaru na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

3. Zamówienia są realizowane w terminie określonym przez sprzedającego podanym w chwili dokonania zamówienia, w terminie nie dłuższym jednak niż 14 dni.

4. Dostawa Towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej współpracującej ze sklepem na adres wskazany w zamówieniu Klienta lub transportu własnego Sklepu wyłącznie na terenie Krakowa i najbliższych okolic, to jest w odległości maksymalnej do 30 kilometrów od siedziby naszej firmy. Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia wyboru firmy realizującej dostawę.

5. Kurier dostarcza zamówione towary pod wskazany przez Kupującego adres. O wysłaniu towaru Sprzedawca zawiadamia Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej. Towary dostarczane kurierem oznaczane są przez Sklep jako przesyłki gabarytowe.

6. Dostawa nie obejmuje wniesienia przesyłki do miejsca przeznaczenia.

7. Koszty zwrotu towarów (w ramach zwrotu lub wymiany) pokrywa Kupujący.

8. Informujemy, że staramy się dokładać wszelkich starań, aby zamówione w naszym Sklepie Towary przed wysłaniem ich bezpośrednio do Klienta zostały odpowiednio zabezpieczone grubą warstwą folii stretch, w taki sposób, aby nie zostały one uszkodzone w czasie ich transportu. Wszystkie wysyłane transportem kurierskim towary do Klientów są ubezpieczone. Niezależnie od powyższego, sugerujemy naszym Klientom, aby rozpakowali dostarczony im towar w obecności kuriera i sprawdzili, czy nie jest on uszkodzony. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń lub naruszeń przesyłki Kupujący i Kurier sporządzają i podpisują odpowiedni protokół. W przypadku wykrycia uszkodzenia towaru w obecności Kuriera zwracamy się z prośbą, aby o powyższym fakcie niezwłocznie powiadomić nasz Sklep. Opóźnienie lub brak powiadomienia nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń oraz w zakresie ich zaspokojenia. Natomiast zgłoszenie zauważonych uszkodzeń towaru powstałych podczas transportu stanowi dla naszego Sklepu pomoc przy zgłaszaniu przez Sklep ewentualnych roszczeń wobec firmy kurierskiej lub ubezpieczyciela.

9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w jego dostawie z przyczyn leżących po stronie Kupującego, w szczególności jeśli są one spowodowane podaniem przez Kupującego błędnego lub niewłaściwego adresu dostawy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl